GAMOBA GAMOBA
  • SEO
  • Google Ads
  • Automatisering
  • Cases
Kontakt os
GAMOBA
Vi laver Win-Win løsninger

Google Ads Bureau i Aarhus

Vi hjælper vores kunder med at få det maksimale ud af deres annoncekroner med fokus på at skabe positiv bundlinje frem for falsk høj omsætning.
Få et uforpligtende opkald
Illustration af Google Ads
Search Ads
Søgninger på udvalgte ord eller dynamiske søgetermer – Så du rammer præcist.
Google Shopping
Sætter dit feed op – Så kunderne kan købe dine varer med en kort kunderejse
Display Ads
Gør din virksomhed synlig på andre relevante hjemmesider
Youtube Ads
Opsætte jer på så I kan blive synlige på videoannoncer på Youtube
Remarketing
Sørger for at vende købeklare kunder tilbage til din side og gennemføre en transaktion
Rådgivning
Vi kan rådgive dig og hjælpe med, at du forstår Google Ads – Så du selv kan gøre det i fremtiden

Sådan starter vores samarbejder med Google annoncering oftest

01

Analyse

I analysen gennemgår vi din virksomheds mål, tidligere strategier og vigtige søgeord. Dette hjælper os med at forstå, hvad der fungerer, og hvad der kan forbedres. Søgeordsanalysen identificerer de bedste nøgleord for din kampagne, og dette danner grundlaget for en effektiv annoncering. Dette stadium er afgørende for at opbygge en stærk Google Ads-kampagne.
02

Opstart

I opstartsfasen bygger vi videre på analysen og afholder et møde. Her diskuterer vi vores fund og identificerer hurtige måder at forbedre din Google Ads-kampagne på (lavthængende frugter). Dette møde er afgørende for at definere mål og strategi og gøre kampagnen klar til udførelse.
03

Udførsel & Eksekvering

Her omsætter vi vores strategi i praksis ved at opsætte, optimere og administrere din Google Ads-kampagne. Samtidig rådgiver og underviser vi dig, så du forstår, hvordan kampagnen fungerer, og hvordan du kan bidrage til dens succes.
04

Evaluering & Rapportering

I denne fase gennemgår vi kampagneresultaterne nøje, analyserer data og identificerer nye indsigter. Vi diskuterer disse resultater med dig og samarbejder om at optimere kampagnen for bedre fremtidige resultater. Dette sikrer, at din Google Ads-kampagne fortsat er effektiv og målrettet.

Vi er officielle Google Partnere

Som officielle Google Partnere holder vi os konstant opdateret med ændringer af Googles algoritme for at sikre, at dine kampagner performer optimalt. Med indsigt i de nyeste trends og tendenser har vores kunder ofte et forspring, når ændringerne bliver rullet ud.
google-partner-gamoba

Vi kender Google – så godt man nu kan

Vores tilgang til Google Ads og Google Shopping bygger på over 7 års erfaring med digital markedsføring, hvilket har gjort os bekendte med Googles søgemaskine og dens mekanismer. Denne dybdegående viden om søgemaskinen har været en afgørende ressource, der har formet vores ekspertise inden for både Google Ads og Google Shopping.

Vi forstår, hvordan man udnytter Google Ads-platformen optimalt og skræddersyr kampagnerne til vores kunders unikke behov. Vores mål er at skabe en harmonisk synergi mellem den organiske trafik, som vi har opnået gennem vores omfattende SEO-erfaring og den betalte trafik fra Google Ads.

Kenneth Moesgaard
Kenneth Moesgaard
Marketing specialist
7 års erfaring med Google Markedsføring – både SEO og Google Ads
    At etablere en klar og åben kommunikation med vores kunder giver os mulighed for at indhente et dybt indblik i deres behov, mål og forventninger. Dette giver os mulighed for at skræddersy en Google Ads-kampagne, der er nøjagtig tilpasset deres virksomhed og markedet, de opererer i.

    En vellykket Google Ads-kampagne starter med en klar forståelse af, hvad kunden ønsker at opnå. Dette hjælper med at definere mål, budgetter og målinger for succes. Ved at opbygge et solidt fundament gennem dialog og analyse er vi i stand til at levere målrettet og effektiv annoncering, der maksimerer kundens resultater. Nu, lad os udforske de fire stadier af samarbejdet mere detaljeret.

    Fordele ved at bruge Google Adwords Annoncering

    Google Ads, tidligere kendt som Google AdWords, tilbyder en række afgørende fordele. Ved at målrette dine annoncer præcist mod din målgruppe, når de søger efter relevante tjenester eller produkter, opnår du øget synlighed og tiltrækker potentielle kunder. Du har fuld kontrol over dit annoncebudget og betaler kun for klik, hvilket giver dig omkostningskontrol og fleksibilitet.

    Google Ads giver dig mulighed for øjeblikkeligt at måle og optimere dine resultater. Du kan justere kampagner i realtid, spore ydeevne og bruge annonceudvidelser for at øge effektiviteten. Dette værktøj giver dig en konkurrencefordel og hjælper dig med at opnå bedre online resultater.

    Fordele vi lægger vægt på:

    • Målrettet annoncering
    • Fleksibel budgetkontrol
    • Hurtig synlighed & resultater
    • Annonceudvidelser
    • Nemt at måle og spore
    • Geografisk målretning er muligt
    • Konkurrer på lige fod mod de store
    • Spiller godt sammen med SEO

    Synergi på Google

    Vores tilgang til Google Ads og Google Shopping er både rådgivende og eksekverende. Vi arbejder tæt sammen med vores kunder på alle niveauer, fra strategisk planlægning og optimering til faktisk udførelse af kampagnerne. Dette giver vores kunder mulighed for at få mest muligt ud af deres online tilstedeværelse og opnå imponerende resultater inden for digital markedsføring.

    Hos GAMOBA ønsker vi altid at være en tilgængelig ressource for vores kunder og samarbejdspartnere. Uanset, om du har brug for rådgivning, har spørgsmål eller ønsker at diskutere dine digitale behov, er du mere end velkommen til at kontakte os. Vi står klar til at hjælpe og dele vores ekspertise. Din succes er vores mål, så tøv ikke med at nå ud til os når som helst.

    Ofte stillede spørgsmål

    Hvad er Google Ads?
    Google Ads er en online reklameplatform fra Google, hvor virksomheder kan oprette annoncer, der vises i Googles søgeresultater og på andre websites. Annoncerne har mulighed for at blive vist før alle organiske resultater og er derfor en god mulighed for ekstra synlighed.
    Hvorfor Google Ads?
    Google Ads giver mulighed for at nå potentielle kunder præcist, når de søger efter produkter eller services, og det tilbyder avancerede målretningsmuligheder og måling af resultater. Search og Shopping Ads henvender sig kun til brugere, der aktivt søger og kan i tilfælde derfor være ekstra relevant frem for push markedsføring.
    Hvad koster Google Ads?
    Prisen på Google Ads varierer afhængigt af konkurrencen for de valgte søgeord, annoncens kvalitet og dit budget. Du betaler typisk mellem 3-15 kr. pr. klik. Dog kan man i enkelte brancher risikere at skulle betale flere hundrede kroner pr. klik.

    Den samlede pris afhænger af månedlig spend (annoncekroner) samt om man som virksomhed selv administrerer sin Google Ads konto, eller om man har et bureau tilkoblet. Prisen for Google Ads bureauer vil ofte ligge mellem 3.000-12.000 kr. pr. måned.

    Hvordan fungerer Google Ads?
    Google Ads fungerer ved at vise dine annoncer til brugere, der søger efter nøgleord, du har valgt. Du byder på disse nøgleord, og Google viser din annonce baseret på din budstrategi og annoncekvalitet.
    billede-medarbejdere-324×180

    Er du klar på et strategisk samarbejde?

    Er vi et godt match? Lad os tage en uforpligtende snak

    Kontakt os her
    Ræk ud til os
    Skriv en mail
    kontakt@gamoba.dk
    Giv os et kald
    60 41 90 50

    Information

    Kontakt

    Virksomhed

    Vestergade 19C

    8000 Aarhus C

    CVR: 44101653

    Administrer samtykke til cookies
    For at give dig de bedste oplevelser bruger vi teknologier som cookies til at gemme og/eller få adgang til enhedsoplysninger. Hvis du giver dit samtykke til disse teknologier, kan vi behandle data som f.eks. browsingadfærd eller unikke ID'er på dette websted. Hvis du ikke giver dit samtykke eller trækker dit samtykke tilbage, kan det have en negativ indvirkning på visse funktioner og egenskaber.
    Funktionsdygtig Altid aktiv
    Den tekniske lagring eller adgang er strengt nødvendig med det legitime formål at muliggøre brugen af en specifik tjeneste, som abonnenten eller brugeren udtrykkeligt har anmodet om, eller udelukkende med det formål at overføre en kommunikation via et elektronisk kommunikationsnet.
    Præferencer
    Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
    Statistikker
    Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål. Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til anonyme statistiske formål. Uden en stævning, frivillig overholdelse fra din internetudbyders side eller yderligere optegnelser fra en tredjepart kan oplysninger, der er gemt eller hentet til dette formål alene, normalt ikke bruges til at identificere dig.
    Marketing
    Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for at oprette brugerprofiler med henblik på at sende reklamer eller for at spore brugeren på et websted eller på tværs af flere websteder med henblik på lignende markedsføringsformål.
    Vælg muligheder Manage services Manage {vendor_count} vendors Læs mere om disse formål
    Se præferencer
    {title} {title} {title}